نـــبـــض فــلـــسـطــيـن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نـــبـــض فــلـــسـطــيـن

راسل الادارة على العنوان التالي puls_pal@hotmail.com اذا كنت تمتلك اي اقتراح او لديك مشكلة او ما شابه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فراشـــ الفتح ــــة
نبض اصيل
نبض اصيل

المزاج : ممتاز

نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها Empty
مُساهمةموضوع: نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها   نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها Icon_minitimeالسبت 2 أغسطس - 23:50

نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها F54

مرة واحد واقف جنب الباب ابوه بيسالوه انت واقف تعمل ايه يابني

قاله مش الامتحانات علي الابواب انا مستنيها

========================

مرة واحد غبي شاف بنت حلوه معديه من الشارع حب يتعرف عليها قالها : اسمك ايه يا حلوة ردت عليه وقالت انا اسمى تلاقيه فى حدائق الزهور والمتنزهات رد عليها وقالها اسمك خرطوم ميه

======================

خروف بيسال خروف تاني عدى عيدين ولسه محدش دبحـك قاله اصلي اسمي في شهادة الميــلاد حمـــــار

=======================

كهربائي إتجوز واحده غير سلوكها

====================

واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد

=======================

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

===================
واحد بيرد على التليفون .. المتصل::انا طبيب غرفة الطوارئ بالمستشفى .. بيقولوا : " مراتك عملت حادثة خطيرة و عندى أخبار وحشة و أخبار حلوة.. الأخبار الوحشةأنها لن تستطيع استخدام أي من ذراعيها الإثنين أو رجليها الإثنين مرة أخرى .. و أنها ستحتاج الى مساعدة في الأكل و الذهاب الى الحمام مدى الحياة" ,الراجل : " يا الهى .. و ما الأخبار الحلوة؟؟؟؟" الدكتور : أنا بضحك معاك .. مراتك ماتت

==============================

مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5

==============================

واحد كسب مليون دولار واتصل بزوجته وقال لها حضري شنطة الملابس كسبت مليون دولار ردت عليه وقالته الملابس الصيفي ولا الشتوي قال لها مش مهم الصيفي او الشتوي المهم اني ارجع البيت ما اشوفش وشك فيه

==========================

يارب تكون عجبتكم
فراشـــ الفتح ــــة
نبض اصيل
نبض اصيل

المزاج : ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها   نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها Icon_minitimeالسبت 2 أغسطس - 23:51

وين الردووووود؟؟؟؟!!!!
قمر فلسطين
نبض اصيل
نبض اصيل
قمر فلسطين

المزاج : جيد لا باس به

مُساهمةموضوع: رد: نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها   نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها Icon_minitimeالأحد 3 أغسطس - 21:58

ههههههههههههههههههههه

مشكورة فراشة الفتح
سندريلا المنتدى
نبض اصيل
نبض اصيل
سندريلا المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها   نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها Icon_minitimeالسبت 6 سبتمبر - 1:44

اكيد فاهمينها
ههههههههههههههه
تسلمى

نكت جناااااااااااااااان وجامدة جداااا ....بس اللى يفهمها
صفحة 1 من اصل 1